نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7073
-
الف
+

«شاهرخ استخری» از «دلنوازان» و «فاصله ها» تا «دلدادگان»

«شاهرخ استخری» بازیگر جوان ایرانی با سریال درحال نشر «دلنوازان» به شهرت رسید.

به گزارش آی فیلم 2، «شاهرخ استخری» بازیگر ایرانی که این روزها فارس زبانان شاهد نقش آفرینی او در سریال «دلنوازان» هستند در 14 میزان (مهر) سال 1359 در تهران متولد شد.

شاهرخ استخری از رشته اینجینیری فارغ شده است؛ او پس از اتمام تحصیلات اکادمیک خود با حضور در تیاتر «اسب ها» به کارگردانی «محمد رحمانیان» در سال 82-1381 هجری خورشیدی وارد مسلک هنــر شد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر «مهتاب نصیرپور»، «پیام دهکردی» و «هدایت هاشمی» گذراند.

او با فلم کوتاه «تلــخون» ساخته «علیرضا امینی» به گونه حرفوی وارد بازیگری شد و پله به پله از سریال «پریدخت» گرفته تا سریال «دل نوازان» و بعد از آن «فاصله ها» جایگاه خویش را در میان مخاطبانش تثبیت کرد.

استخری در سریال در حال نشر «دل نوازان» ساخته «حسین سهیلی زاده» ایفاگر کرکتر «بهزاد» بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال «فاصله ها» ، کرکتر سعید را بازی کند.

او می گوید:مسیر هنری ام با بازی در سریال دل نوازان تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون «علیرضا امینی» هستم.

شروع فعالیت سینمایی شاهرخ استخری در سال 1390 خورشیدی و با بازی در فلم «ساعت شلوغی» بود. وی در این فلم سینمایی، همراه با «نرگس محمدی» و «سحر قریشی» به نقش آفرینی پرداخته است.

همچنان او در سال 1391 در فلم سینمایی «پس کوچه های شمرون» خوش درخشید.

این بازیگر جوان ایرانی متاهل است و چندین سال است که با «سپیده بزمی پور» ازدواج کرده است . عکسی از همسر وی تا کنون منتشر نشده است و خود او دوست ندارد که این اتفاق بیفتد ودر یکی از برنامه هاي تلویزیونی دراین مورد توضیح داد و گفت دوست ندارم کسی بگوید به هم میاید یا نه ! نمی‌خواهم همسرم را وارد این ماجراها کنم.

چندی پیش تصاویری از «فریبا نادری» کرکتر پری سیما در سریال پر مخاطب «ستایش2» کنار آقای استخری منتشر شده بود و شایعاتی مبنی بر ازدواجشان دست به دست می شد که توسط هر دو تکذیب گردید.

شاهرخ استخری 2 دختر به نام های «پناه» و «نبات» دارد.

بزرگترین آرزوی آقای استخری این است که در ذهن و قلب مردم ماندگار باشد.

سریال «دلنوازان» هر شب ساعت ( 6 عصر به وقت تهران- 7 شب به وقت کابل- 7:30 شب به وقت دوشنبه) از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر